אקו מומחים לייעוץ וניהול פיננסי

אקו מומחים ליעוץ וניהול פיננסי

קצת עלינו

אקו מומחים לייעוץ וניהול פיננסי הוקמה מתוך אמונה כי תחום הייעוץ הפנסיוני מחייב להיות אובייקטיבי וממוקד לקוח בלבד. שירותי הייעוץ של אקו מומחים לייעוץ וניהול פיננסי פורשים בפני הלקוח ומבארים לו, ככל הניתן, את כלל זכויותיו והיקף הכיסויים הביטוחיים שלו, תוך התחשבות בשיקולי מס, מגוון המוצרים הקיים, רגולציה ונתונים פרטניים של העובד ו/או החברה.

באיזה קרנות/ביטוחים החיסכון שלך מופקד? האם העברת כסף מקרן אחת לאחרת יכול למקסם את החיסכון ביום פרישה? מה דמי הניהול שלך? האם ניתן להוריד דמי ניהול לטובת החיסכון? האם כדאי למשוך פיצויים מהקרן? מה תמהיל החיסכון שלך? האם יש מרכיבים של חיסכון? ריסק? אובדן כושר עבודה? כמה פנסיה אתה צפוי לקבל? מי יהנה מהחיסכון אם בכלל, במידה ותלך לעולמך לפני גיל פרישה? אנחנו כאן כדי לעזור לכם!

ההתמחות של אקו מומחים לייעוץ וניהול פיננסי מעניקה ללקוחות החברה שירות ממוקד ומקצועי, הרגיש למכלול החיים ומתחשב בתהליכים חברתיים, כלכליים, ופרטיים. מעטפת השירות מספקת מענה מקצועי ומנוסה מקצה לקצה. לרשות היועצים והלקוחות עומדת תוכנת EKUSYSTEM. בתוכנה נאספים הנתונים ונעשים חישובים אקטוארים. הלקוח יכול להכנס לאזור האישי שלו ולצפות בנתונים.

מיקום העסק: 

קיבוץ שמיר

שעות פתיחה

א’-ה’: 16:00-8:00

צרו קשר

התחברות אל האתר
דילוג לתוכן